Οι ζώνες της φωτιάς



  Γειά σας φίλοι μου! Το σημερινό βιβλίο στάθηκε έκπληξη για μένα οφείλω να πω! Μου μίλησαν για πολιτικοκατασταση στις σελίδες του και η αλήθεια είναι πώς τρόμαξα κάπως! Σας διαβεβαιώ καμία σχέση! Ένα άμεσο μυθιστόρημα με μία εξαιρετικά ευρηματική πλοκή! Δράση και πολιτική συνδέονται με το ερωτικό στοιχείο ανάμικτο! Υπέροχο βιβλίο! Σε ένα βράδυ είχα φτάσει ήδη προς το τέλος του (μέχρι που αποκοιμήθηκα). Μόλις το τελείωσα διαψεύστηκα. Γίνεται ένα βιβλίο με πολιτική κατάσταση στις σελίδες του να με τραβήξει τόσο? Ένας συγγραφέας νέος με μία τόσο υπέροχη γραφή? Πολλά συγχαρητήρια στις εκδόσεις για την προσεγμένη επιμέλεια του βιβλίου και ακόμα περισσότερα στον συγγραφέα! Το προτείνω σε όλους σας με μεγάλη χαρά που βρέθηκε στα χέρια μου και τόσο τυχερή που το έχω στην βιβλιοθήκη μου! Η γραφή είναι απλή και κατανοητή ενώ ο Αλέξανδρος ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας, ως είλωτας στην Ζώνη Άλφα προστατεύει τον πατέρα του και την Αριάδνη την αδερφή του. Έχοντας στο πλευρό του την Ανθή, την καλύτερη φίλη του θα έκανε ο,τι περνάει από το χέρι του για να προστατεύσει την οικογένεια του και την μεγάλη του αδυναμία την Αριάδνη! Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα φίλοι μου!

Βαθμολογία 4/5 📚

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Γιάννης Δημάς γεννήθηκε το φθινόπωρο του 90 στην Αθήνα. Σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων στην Γερμανία. Μιλά γερμανικά, αγγλικά και γαλλικά. Τα καλοκαίρια της εφηβείας του τα πέρασε στην Αφρική. Έχει εργαστεί στο πλάισιο των πρακτικών του στον Πειραιά και στο Μανχάταν. Μερικοί από τους αγαπημένους του συγγραφείς είναι ο Ντοστογιέφσκι, ο Κούντερα και ο Μπρυκνέρ. Θέλει να ασχοληθεί με τον τραπεζικό τομέα και την διπλωματία. Οι Ζώνες της Φωτιάς είναι το πρώτο του βιβλίο. Μπορείτε να τον βρείτε στο facebook στον παρακάτω συνδεσμο: https://www.facebook.com/jannis.dimas.7




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου