Το σκουλαρίκι της τύχης



 Δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. Ένα εκπληκτικό, μαγικό, αγαπημένο μυθιστόρημα! Έχω ακούσει αρκετές γνώμες για το σκουλαρίκι της τύχης και η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν και τόσο θετικά τα σχόλια! Ειλικρινά το λάτρεψα! Είναι τόσο όμορφη η πλοκή, τόσο ρεαλιστική, τόσο γλυκιά, τόσο αυθεντική, που πραγματικά το αγάπησα τοοοσο πολύ αυτό το βιβλίο! Δεν έχω λόγια! Ένα βιβλίο που με άγγιξε, ρομαντικό, με γνήσιο σασπένς για το τι θα συμβεί, αγωνία και πολύ κλάμα! Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που δεν άρεσε σε κάποιους αναγνώστες, αλλά αυτό που ξέρω και μπορώ να γνωρίζω 1000% μέσα μου είναι ότι μαζί με το βιβλίο "Η καρδιά θυμάται" έχει μπει στα τοπ 5 αγαπημένα μου! Η γραφή είναι απλή, κυλάει υπέροχα, ευχάριστα, χωρίς λεπτομέρειες. Σας το προτείνω φίλοι μου. Πολλές φορές δεν είναι θετική επιρροή οι γνώμη των όλων γιατί η κρίση είναι δική μας! 💙
(Ακόμα λιώνω με την ευρηματική πλοκή.. ρομαντική ιστορία)

Υ.Γ Καταπληκτικό εξώφυλλο! Υπέροχη δουλειά. Το αγαπώ. 🌺

Βαθμολογία 5/5 📚
Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Το σκουλαρίκι της τύχης

 Λίγα λόγια για την συγγραφέα..
Η ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (1955–2014) εργάστηκε για πολλά χρόνια ως μεταφράστρια δεκάδων έργων παγκοσμίως αναγνωρισμένων συγγραφέων για ενηλίκους και παιδιά, μεταξύ των οποίων και της αγαπημένης σειράς βιβλίων του Χάρι Πότερ. Έγραψε οχτώ μυθιστορήματα, που αγαπήθηκαν από χιλιάδες αναγνώστες. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορoύν, επίσης, τα μυθιστορήματά της ΛΕΥΚΗ ΟΡΧΙΔΕΑ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ, EΡΩΤΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ, ΤΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ Και Η ΚΑΡΔΙΑ ΘΥΜΑΤΑΙ. Το τελευταίο, μάλιστα, το 2014 τιμήθηκε με το Βραβείο Κοινού των βιβλιοπωλείων PUBLIC, στην κατηγορία «Μεγάλες Συγκινήσεις».







6 σχόλια:

  1. Αγαπημενη συγγραφεας!!!!Το μονο βιβλιο της που δεν εχω διαβασει και θελω πολυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις κάποια στιγμή Νάντια! Ένα πολύ γλυκό και ρομαντικό μυθιστόρημα! ❤

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου τα βρήκα μεταχειρισμένα αυτό και Ο κήπος μς τις μουριές.Θα τα διαβάσω σύντομα!!Αυτά δεν έχω διαβάσει δικά της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ παρα πολυ ωραιο βιβλιο.ωραια γραμμενο εξαιρετικο κ ωραιο φιναλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για την συγκεκριμένη συγγραφέα εχω ακούσει τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή