Αγάπη Δηλητήριο



 Αγάπη Δηλητήριο! Φανταστικός τίτλος βιβλίου! Μου άρεσε από την πρώτη ματιά το εξώφυλλο και ο τίτλος του μυθιστορήματος. Μου έκαναν γερό κλικ επιλογής. Γίνεται η αγάπη να είναι δηλητήριο? Είναι δυνατόν? (Παρένθεση, να τονίσω ότι το εξώφυλλο και ο τίτλος ήταν οι δύο μοναδικές αιτίες να κληρωσω το συγκεκριμένο μυθιστόρημα, διότι το διάβασα μετά). Η πλοκή αφορά τους 3 πρωταγωνιστές και το δέσιμο που έχουν μεταξύ τους. Χωρίζεται σε κεφάλαια, όπου το κάθε κεφάλαιο φέρει τον τίτλο ενός από τα 3 πρόσωπα (Στέλλα, Ιάσονας, Μυρτώ) και στην ουσία διαβάζουμε τις σκέψεις και την οπτική του καθενός ξεχωριστά! Άπειρα συναισθήματα, με απλή, κατανοητή γραφή. Μου άρεσε αρκετά, αν και υπήρχαν σημεία με λεπτομερείς περιγραφές κυρίως τοπίων. Προς το τέλος μου άρεσε ακόμα περισσότερο, διότι είχε φουλ αγωνία-περιέργεια σχετικά με το που θα καταλήξει το στόρι! Αξίζει να το διαβάσετε!

Βαθμολογία 4/5 📚

Κλικ εδώ για να βρείτε το βιβλίο και φυσικά να διαβάσετε περισσότερα!

Λίγα λόγια για την συγγραφέα..

Η ΡΕΝΑ ΡΩΣΣΗ-ΖΑΪΡΗ γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι κόρη του Νικόλαου Ρώσση, των φερώνυμων εκδόσεων, ενώ παππούς της ήταν ο φιλόλογος και συγγραφέας Ιωάννης Θ. Ρώσσης. Αποφοίτησε από το Αμερικανικό Κολέγιο Θηλέων, τη Σχολή Νηπιαγωγών Αθηνών και το Lοndon Montessori Centre. Εργάστηκε ως νηπιαγωγός, αλλά και ως υπεύθυνη εκδόσεων. Έχει γράψει 12 βιβλία για ενηλίκους και πάνω από 150 παιδικά βιβλία. Το 2015 της απονεμήθηκε το Βραβείο Λογοτεχνίας από τον Όμιλο Γυναικών Πειραιά «Εξάλειπτρον» για το συγγραφικό της έργο, σε συνδυασμό με τη μεγάλη απήχησή του και τη διαδραστική της σχέση με τους αναγνώστες της, καθώς και το βραβείο κοινού των βιβλιοπωλείων PUBLIC, στην κατηγορία «Ο πιο ερωτικός χαρακτήρας», για το μυθιστόρημά της ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ, το οποίο προβάλλεται σε τηλεοπτική σειρά. Όλα τα μυθιστορήματά της κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ και έχουν πουλήσει πάνω από 400.000 αντίτυπα. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.



55 σχόλια:

  1. οντως ωραιος τιτλος και εξωφυλλο!
    επισης πολυ καθαρμα ο Ιασονας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχο εξώφυλλο?????Τρελαίνομαι με τα λουλούδια,μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!!!!!Υπέροχος τίτλος,αλλά δεν το έχω διαβάσει!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα όμορφο μυθιστόρημα Πέννυ μου βγαλμένο από την ζωή! Στο προτείνω! ❤

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο εξώφυλλο στο χρώμα που λατρεύω!!!Μώβ!!!Δεν το έχω διαβάσει Μαρία μου.Και η αγάπη είναι δηλητήριο αν είναι εγωιστική και όχι ανιδιοτελής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ισχύει αυτό με την αγάπη-δηλητήριο! Υπέροχο χρώμα το εξώφυλλο και υπέροχο φόντο! 💛

      Διαγραφή
  4. Πραγματι και ο τιτλος και το εξωφυλλο στα εξτρα συν αυτου του βιβλιου για να το διαβασεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ ωραίο φαίνεται ως υπόθεση και ξεχωριστό το εξώφυλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κυρία Ζαΐρη είναι από τις αγαπημένες μου συγγραφείς και μου αρέσει πολύ η γραφή της!Το Αγάπη δηλητήριο δεν το έχω διαβάσει αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο εξωφυλλο!!Δεν το εχω διαβασει ακομη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το έχω διαβάσει αλλά που θα πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ,Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕ ΤΡΑΒΑΝΕ ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εχω διαβασει-δυστυχως-ακομα το βιβλιο,αλλα ελπιζω καποια στιγμη να τα καταφερω...Παντως το εξωφυλλο ειναι υπεροχο και μαζι με την περιληψη,σε προϊδεάζει να το διαβασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη Ζαιρη και αγαπημένη λεβάντα !Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε!! Φαίνεται υπέροχο, νομίζω πως δε θα λείψει για πολύ ακόμα από τη βιβλιοθήκη μου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο εξώφυλλο και φυσικα ο τιτλος ...αν και δε το εχω διαβάσει θα ηθελα να το διαβασω και να μου λυθει η απορια πως γίνετε να ειναι η αγάπη δηλητηριο...??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφο εξωφυλλο και υποθεση με ενδιαφερον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφο εξωφυλλο και υποθεση με ενδιαφερον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν το έχω διαβάσει....αν και τα περισσότερα της Κας Ζαΐρη τα έχω διαβασμένα!!! Το εξώφυλλό του υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. den to exo diavasei .exo diavasei alla ths Zairi kai mou aresei o tropos grafeis ths !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν το έχω διαβάσει αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα το διαβάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο εξώφυλλο 📚❤Δεν το έχω διαβάσει δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο εξώφυλλο 📚❤Δεν το έχω διαβάσει δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πιστεύω και το περιεχόμενο υα είναι όμορφο όπως το εξώφυλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο εξώφυλλο Όπως και το βιβλίο είναι από αυτά που τα ξεκινάς και το κλείνεις αφού τελειώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο, αλλά το εξώφυλλό του μου φτιάχνει την διάθεση και μόνο που το βλέπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγω δεν το εχω διαβασει ακομα ειναι στη βιβλιοθηκη μ ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή