Ωστικό κύμα



 Ένα βιβλίο ευρηματικό! Ένα βιβλίο που αγάπησα και λάτρεψα σε υπερθετικό βαθμό! Το ωστικό κύμα με ταξίδεψε στον αγώνα της μάνας προς τον γιό της. Ένα ταξίδι με πολλά συναισθήματα, αγωνία, φόβος, αγάπη. Το ωστικό κύμα είναι από τα πιο καλογραμμένα μυθιστορήματα, τόσο στην ροή όσο και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει ένα τέτοιο δύσκολο θέμα. Δεν έχει λεπτομέρειες και δεν κουράζει σε καμία περίπτωση αντιθέτως, τρέχει σαν νερό η πλοκή. Αφορά μία μάνα, την Δέσποινα, η οποία πληροφορείται από τα δελτία ειδήσεων το αποτρόπαιο γεγονός ότι ο μονάκριβος γιος της που σπούδαζε στην Αγγλία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα θύματα μιας νέας βομβιστικής επίθεσης φανατικών ισλαμιστών στο μετρό του Λονδίνου. Έτσι, η Δέσποινα θα αναρωτηθεί, πώς βρέθηκε το μοναχοπαίδι της τη λάθος ώρα στον λάθος τόπο. Ήταν η μοίρα του, η «κακία στιγμή» ή μήπως τίποτα δεν είναι τυχαίο σ' αυτόν τον κόσμο? Εξαιρετικό, ευρηματικό, "ψαγμένο" μυθιστόρημα βγαλμένο από την καθημερινότητα! Το συστήνω σε όλους!

Βαθμολογία 5/5 📚

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο και να διαβάσετε περισσότερα! Πολλά συγχαρητήρια στον συγγραφέα!


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Νίκος Διαββέτας (Αθήνα, 1960) πρωτοδημοσίευσε κείμενά του το 1981 στο περιοδικό Διαγώνιος της Θεσσαλονίκης. Μέχρι σήμερα έχει εκδώσει δώδεκα βιβλία (έξι ποιητικά, μία συλλογή διηγημάτων και πέντε μυθιστορήματα).Το 2003 κυκλοφόρησε στη Βρετανία μία επιλογή ποιημάτων του σε μετάφραση Thom Nairn. Το 2010 το μυθιστόρημά του Η Εβραία νύφη τιμήθηκε με το βραβείο Ουράνη από την Ακαδημία Αθηνών και τον επόμενο χρόνο κυκλοφόρησε στην Ολλανδία σε μετάφραση Hero Holwerda. Ποιήματα και διηγήματα του έχουν μεταφραστεί στις κυριότερες ευρωπαϊκές γλώσσες. Από το 1992 είναι μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων.

• Ποιό βιβλίο από τις Εκδόσεις Πατάκη (που λάτρεψα) μου προτείνετε να διαβάσω ώστε να δείτε σύντομα αναλυτική παρουσίαση? 💛 

66 σχόλια:

  1. Η αλλη, της απωλειας. Γιοβαννα
    Το κοριτσακι που ειχε καταπιει ενα συννεφο μεγαλο σαν τον πυργο του Αιφελ. Ρομαιν Πουερτολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα.
    Το φως αναμεσα σε δυο ωκεανους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο θέλω πολύ να το διαβάσω! Το έχω σημειώσει! 🌸

      Διαγραφή
  3. καλημερα!!!
    Ισμαηλ και Ροζα
    Το φως αναμεσα στους ωκεανους
    εκπληκτικα και τα δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!Ολο το φως που δεν μπορούμε να δούμε! Υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εποχή των κερασιων του Ν. Μπαρο. Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! Από ΠΑΤΑΚΗ θα σου πρότεινα:
    Η υπέροψη φίλη μου & Το νέο όνομα - Έλενα Φεράντε
    Οτέλ Κονσταντινιγε, Ο ευνούχος της Κων/πολης, Σερενέτα - Ζουφλί Λιβανελί
    Γαλλική Σουίτα, Ο κύριος των ψυχών - Ιρέν Νεμιρόφσκυ
    Ο κάμπος στις φλόγες, Πέδρο Πάραμο - Χουάν Ρουλφό
    Λολίτα - Βλαντιμίρ Ναμπόκοφ.
    Τα Ανεμώλια, Η αηδονόπιτα, Στια σκιά της πεταλούδας - Ισίδωρος Ζουργός
    και το Ημέρα Ανεξαρτησίας του Ρίτσαρντ Φορντ!

    Ολα αγαπημένα βιβλια που τα ξεχώρισα και κατέχουν ιδιαίτερη θέση στη βιβλιόθηκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μικρή ερωτική ιστορία / Ζιλ Λεγκαρντινέ
    Ο θησαυρός της Βαγίας / Ζωρζ Σαρρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωω Ζωρζ Σαρρή διάβαζα πολύ στο Γυμνάσιο! Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! 🍓

      Διαγραφή
  8. Το φώς ανάμεσα στους ωκεανούς που έχω σημειώσει και εγώ Μαράκι μου <3 !!!Και το νέο βιβλίο του Μπουραντά "Αν μ΄άφηνες τη λέξη να σου μάθω" :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω διαβάσει πολλά βιβλία σπό εκδόσεις Πατάκη Μαρία μου για να σου προτείνω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στη σκιά της πεταλούδας του Ζουργου!Το αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν μ'αφηνες την λέξη σου να μάθω του Μπουρατα Δημητρη το χρονικό του έρωτα του Ντε Μποττον Αλαιν η το απόσταση αναπνοής του Τασου Γουδελη δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολύ ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το φως ανάμεσα στους ωκεανούς, το διαβάζω τώρα και μου αρέσει πολύ! Επίσης οποιοδήποτε βιβλίο του Ζουργού, ενδεικτικά αναφέρω Στην σκιά της πεταλούδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω διαβάσει κάποιο από εκδόσεις Πατάκη για να μου μηνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το φως αναμεσα στους ωκεανους!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο αφηγητής του πρωινού τρένου. Δε το έχω διαβάσει αλλά θα ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο βιβλίο! Έχω γράψει άρθρο για το συγκεκριμένο! Το λάτρεψα! 💚💚💚

      Διαγραφή
  16. Σας ευχαριστούμε πολύ!!!
    ΤΟ ΟΥΖΕΡΙ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ιερα οδος μπλουζ!!! τωρα επανεκδοθηκε με τον τιτλο αθηναϊκο μπλουζ!! πολυ ωραιο βιβλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το φως ανάμεσα στους ωκεανούς!!! Μου άρεσε πολύ και είναι από τα λίγα που δεν θα ξεχάσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το διαβάσω σίγουρα κάποια στιγμή! Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! 💙

      Διαγραφή
  19. Λίγες και μια νύχτες του Ισίδωρου Ζουργού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Θα το διαβάσω σίγουρα κάποια στιγμή! Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! 💚💚💚

      Διαγραφή
  21. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο απο τις εκδοσεις Πατακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω το ωστικό κύμα και τον αφηγητή του πρωινού τρένου! 💞

      Διαγραφή
  22. εχω διαβασει το φως αναμεσα στους ωκεανους,Την εποχη των κερασιων,Το ουζερι Τσιτσανηςκαι το αγαπημενο μου Επικινδυνος ερωτας στην οδο Νταμπλιν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν εχω διαβασει καποιο ομως φιλη μου προτεινε το Φως αναμεσα στους ωκεανους το διαβασε και της αρεσε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή