Στα ουράνια


 Στα ουράνια λοιπόν.. Η συνέχεια του βιβλίου Στα βαθιά που έχω δηλώσει ότι είναι το αγαπημένο μου βιβλίο (πλέον).. Είναι αυτό, που μέχρι στιγμής απ όλα όσα έχω διαβάσει, αν ήθελα να γράψω ένα βιβλίο θα ήταν κάπως έτσι.. ρομαντικό, πολύ κλάμα, δυνατούς πρωταγωνιστές, φουλ διεκδίκηση, αγάπη, πόνος. Τα πάντα. Μου άρεσε απίστευτα Και το δεύτερο μέρος! Ένα βιβλίο που το σκέφτομαι συνεχώς στο μυαλό μου (ή τρελή ή ρομαντική). Το προτείνω να το διαβάσετε! ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ με Όλη τη σημασία της λέξης,

Βαθμολογία 5/5 📚

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Στα ουράνια

Λίγα λόγια για την συγγραφέα..
 Λίγα λόγια για την συγγραφέα..
Η Abbi Glines ζει στο Φέαρχοουπ της Αλαμπάμα με τον σύζυγό της Κιθ και τα τρία παιδιά τους. Είναι η συγγραφέας πολλών bestsellers, με πολλά βιβλία στη λίστα των top10, των New York Times, USA TODAY και Wall Street Journal με φανατικές αναγνώστριες σε όλο τον κόσμο. Διατηρεί μια συνεχή επικοινωνία μαζί τους μέσω του προσωπικού της blog και του λογαριασμού Twitter της.





5 σχόλια:

  1. Μαράκι μου από τη στιγμή που υπάρχει και τρίτο και ακόμη δεν ξέρουμε πότε θα εκδοθεί,θα περιμένω για να τα διαβάσω.Έμεινε και σε καλό σημείο.Για ποιό λόγο να πάω στην πηγή και να μην πιώ νερό.Άσε με το καλό να βγεί και το τρίτο και τα διαβάζω όλα μαζί!!Πάντως θα τα έχω υπ'όψιν μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι το τρίτο θα τα διαβάσω αρκετές φορές ακόμα! Αξίζουν! 💛

      Διαγραφή
  2. ρε παιδιά αυτό με 1 2 3 βιβλία με τρελαίνει πλέον!!!!!αλλα αυτό δεν το ήξερα που μας παρουσιάζεις μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διάβασα πρόσφατα και τα δύο βιβλία της σειράς Rosemary beach της Abbi Glines και μπορώ να πω ότι αν είχα μόνο το πρώτο βιβλίο της σειράς τότε πιθανόν να μην τη συνέχιζα. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το πρώτο βιβλίο αλλά μιας που είχα και το δεύτερο είπα να δώσω στη σειρά μια δεύτερη ευκαιρία. Το δεύτερο ήταν πολύ καλύτερο. Αν έβαζα 2/5 αστέρια στο πρώτο τότε στο δεύτερο θα έβαζα 3.5/5 αστέρια. Πιο ρομαντικό το δεύτερο, με περισσότερη "δραση" ανάμεσα στο ζευγάρι, πράξεις αγάπης και αποκάλυψη πολλών γεγονότων που δε γνωρίζαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή