Κλήρωση Βιβλίου: Στα ουράνια


Αγαπημένοι μου αναγνώστες.. Σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος 1 νικητής/τρια θα κερδίσει το αγαπημένο μου μυθιστόρημα και συνέχεια του "Στα βαθιά'' το βιβλίο ''Στα ουράνια''. (Η κλήρωση λήγει στις  12/7/2017)


1. Σχόλιο μέσα στο μπλογκ (όσες φορές επιθυμείτε) 💫

2. Like και Κοινοποίηση 📖

3. Ακολουθήστε την σελίδα μου στο Facebook: Eriaz's Books (για περισσότερα άρθρα και καινούργιες κληρώσεις βιβλίων)

  • Σε περίπτωση που ο τυχερός/ή είναι από Αθήνα η παραλαβή θα γίνει από το κατάστημα! 

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου για το βιβλίο: Στα ουράνια

Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας!

37 σχόλια:

  1. Μακάρι να είμαι τυχερή Μαράκι μου να γίνει και το δικό μου αγαπημένο!!!!!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να είμαι λίγο τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολυ !!!!μακάρι να κερδίσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστουμε πολυ Ροδουσάκη Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ!!!!! Άννα Φασνάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστουμεεεε!!!!!!!!Τι καλυτερο,απο ενα βιβλιο δωρο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστουμε πολυ! διαβαζω τις κριτικες για τα βιβλια που διαβαζεις και μου αρεσει πολυ που γραφεις και τα αρνητικα! θα ηθελα πολυ να διαβασω το βιβλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας Ευχαριστουμε!!Σουλα Πασχαλιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βιβλίο το καλύτερο δώρο.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Πάντα με επιτυχίες καλές δουλειές με χαμόγελα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νικολαιδου Μαρια ..Ευχαριστουμε για το τελειο δωρακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα ηθελα πολυ να το διαβασω! Ευχαριστουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή