Η ουσία του κακού



 ''Η ουσία του κακού''. Πόσο πραγματικά υπέροχος τίτλος για ένα βιβλίο του είδους του (αστυνομικό-θρίλερ) και πόσο καταπληκτικά υπέροχο εξώφυλλο! Αποτελεί το πρώτο βιβλίο-θρίλερ του συγγραφέα και πολλοί μάλιστα το σύγκριναν με Νέσμπο και Στίβεν Κινγκ. Με την σειρά μου θα πω πως μου άρεσε υπερβολικά ο ψαγμένος - νεανικός τρόπος γραφής του συγγραφέα (τον οποίο για θρίλερ πρώτη φορά συναντάω) μαζί με δόσεις χιούμορ και αυτοσαρκασμού. Όλα τα παραπάνω στοιχεία δημιουργούν μια ευχάριστη διάθεση, την οποία διακόπτει σε σημεία η αργή πλοκή της υπόθεσης. Όσο προχωράει η πλοκή προς το τέλος, η ιστορία ξετυλίσσεται με αρκετά γρήγορους ρυθμούς και μάλιστα έχει ανατρεπτικό τέλος (κάτι το οποίο λατρεύω). Αυτό όμως που κάνει ξεχωριστό το βιβλίο, είναι ο τρόπος γραφής. Ειλικρινά θεωρώ πως δεν είναι για όλους διότι ''πετάει'' και το ψαγμένο-νεανικό στοιχείο με ωραίο τρόπο που όπως και να το κάνουμε χρειάζεται να είσαι λίγο πιο μέσα στα πράγματα για να το πιάσεις εντελώς.


Βαθμολογία: 3/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η ουσία του κακού

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο ΛΟΥΚΑ ΝΤ’ ΑΝΤΡΕΑ γεννήθηκε το 1979 στο Μπολτσάνο, όπου και ζει. Είναι ο συγγραφέας της τηλεοπτικής σειράς Mountain Heroes, με θέμα τις πραγματικές διασώσεις στις Άλπεις. Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, το πρώτο του θρίλερ, πούλησε στην Ιταλία περισσότερα από 100.000 αντίτυπα μέσα σε μερικούς μήνες από την κυκλοφορία του και τα δικαιώματά του έχουν πουληθεί σε 31 χώρες.



13 σχόλια:

  1. Μαράκι μου δεν το έχω διαβάσει!!Αλλά να πω την αλήθεια δεν με ελκύει ούτε από την περίληψη αλλά ούτε από το εξώφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Θεωρώ απίστευτα εξαιρετική δουλειά το εξώφυλλο και την περίληψη! Γούστα είναι αυτά σίγουρα διαφέρουν! 💛

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου δεν ακούγεται κακό αλλά μόνο αν τυχών έπεφτε στα χέρια μου θα το διάβαζα!!Την έχω πατήσει λίγο με τα ανατρεπτικά φινάλε και τα αποφεύγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τύχει και πέσει στα χέρια σου να το διαβάσεις Ελισάβετ μου! 👌

      Διαγραφή
  3. Δεν το εχω διαβασει Μαρια μου αλλα βλεπω οτι εχει ενδιαφερον...Νικολαιδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3/5 ε; χμμ θα το σκεφτω σοβαρα... ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή