Ο εξόριστος αριστοκράτης



Δεν έχω λόγια γι αυτό το μυθιστόρημα! Από κάθε άποψη μου άρεσε απίστευτα σε μεγάλο βαθμό! Ταξίδεψα σε μία άλλη εποχή με αριστοκράτες, δούκισσες και ένα σωρό τίτλους της αυτοκρατορίας! Ένας μεγάλος έρωτας, πολλά εμπόδια, μία μεγάλη εκδίκηση και ένας υπέροχα ερωτεύσιμος χαρακτήρας αυτός του Μάικλ που όλες οι γυναίκες θα ήθελαν στο πλευρό τους. Ένα απλό, ευκολοδιάβαστο μυθιστόρημα που συγκινεί τον αναγνώστη και τον παρασύρει σε μεγάλο βαθμό..Το λάτρεψα! Αποτελεί το πρώτο βιβλίο της σειράς ''Γοητευτικοί τυχοδιώκτες'' (Εξόριστος Αριστοκράτης, Ακαταμάχητος Εραστής, Ένοχη Απόλαυση). Η ένοχη απόλαυση μάλιστα έχει τιμηθεί με το βραβείο RITA ως το καλύτερο ρομαντικό ιστορικό μυθιστόρημα της χρονιάς. Αν κρίνω από τον εξόριστο αριστοκράτη, τότε ναι! Αξίζει το βραβείο. Μία ιστορία αγάπης που δύσκολα θα αφήσει ασυγκίνητο τον αναγνώστη! (Σίγουρα θα διαβάσω και τα επόμενα δύο βιβλία της σειράς). Σας το προτείνω φίλοι μου, ειδικά αν επιθυμείτε κάτι πολύ ρομαντικό με στοιχεία διεκδίκησης και μίας μεγάλης αγάπης μεταξύ των πρωταγωνιστών της (κάτι που εμάς τις γυναίκες μας αρέσουν κάτι τέτοια στόρις).


Βαθμολογία: 5/5 σίγουρα

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Ο εξόριστος αριστοκράτης επίσης εδώ θα βρείτε το δεύτερο βιβλίο της σειράς: Ακαταμάχητος Εραστής και εδώ το τρίτο βιβλίο της σειράς: Ένοχη Απόλαυση


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Sarah MacLean είναι φανατική υπέρμαχος της ρομαντικής λογοτεχνίας, μιλώντας ευρέως γι’ αυτή σε δοκίμια που αναφέρονται σε φύλα και πολιτισμούς. Είναι αρθρογράφος μιας μηνιαίας στήλης αφιερωμένης στα καλύτερα της λογοτεχνίας για λογαριασμό της Washington Post. Η δουλειά της στην υποστήριξη της ρομαντικής λογοτεχνίας καθώς και οι γυναίκες που τη διάβασαν, της εξασφάλισαν μια θέση στη λίστα του Jezebel.com για το 2014 και οδήγησαν το Entertainment weekly να την αποκαλέσει «χαριτωμένα μανιώδη». Η Sarah ζει στην πόλη της Νέας Υόρκης με τον άντρα της και την κόρη τους.



31 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο αλλά έχω διαβάσει ένα άλλο των εκδόσεων και μου άρεσε πάρα πολύ.Έχω ακόμα 1 στα αδιάβαστα και σίγουρα θα πάρω κι άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Κι εγώ Ελισάβετ μου κόλλησα και τα θέλω όλα της σειράς! 🙂🙂🙂

      Διαγραφή
  2. ΩΧ ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΘΕΛΩ ΟΛΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!!! 💙 Αλλά πίστεψε με.. Πρέπει να την κάνεις την αρχή!! Αξίζει πολύ! ❤

      Διαγραφή
  3. Μαράκι μου πολύ όμορφη η κριτική σου!Θα το έχω στα υπόψιν μου για τις επόμενες αγορές!Εγώ πάλι έχω στα αδιάβαστα την εξόριστη πριγκίπισσα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Να το διαβάσεις σύντομα να μας πεις τις εντυπώσεις σου! (Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου) 💛💛💛

      Διαγραφή
  4. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά ευελπιστώ να το πετάξω σύντομα αν και οι ιστορίες οι ρομαντικές και οι ερωτικές δε με συγκινούν.Εύχομαι να με εκπλήξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το εχω διαβασει ακομα αλλα το εχω υποψιν μου! Σιγουρα θα ειναι υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ηθελα πολυ να εχω την ευκαιρια να το διαβασω!!!!Ευχαριστουμε πολυ για το εξαιρετικο δωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κλήρωση για το συγκεκριμένο μυθιστόρημα! 🙂 Παρόλα αυτά με το σχόλιο σου αυτό μπήκες αυτόματα στην επόμενη κλήρωση βιβλίου (η οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα) 💙💙💙

      Διαγραφή
  7. Δεν την έχω διαβάσει την σειρά, σίγουρα θα την ξεκινήσω.Σε Ευχαριστούμε 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και μου αρέσουν τα ρομαντικά μυθιστορήματα,τη συγκεκριμενη σειρα δυστυχως δεν την εχω διαβασει!Με την υπεροχη κριτικη σου Μαρακι,μου εδωσες ιδεα για επομενη προτιμηση..Θα το διαβασω σιγουρα!Ευχαριστουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχω διαβάσει και θα το ήθελα πολύ. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κλήρωση για το συγκεκριμένο μυθιστόρημα! 🙂 Παρόλα αυτά με το σχόλιο σου αυτό μπήκες αυτόματα στην επόμενη κλήρωση βιβλίου (η οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα) ❤❤❤

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα αρεσει πολυ αυτη η σειρα βιβλιων οταν βρω ευκαιρια θα τα παρω Μαρακι,,Νικολαιδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το εξώφυλλο ακόμα φαίνεται πόσο ρομαντική ιστορία είναι! ❤

      Διαγραφή
  13. Μαρινελα Τσαμανδουρα29 Σεπτεμβρίου 2017 στις 7:25 μ.μ.

    Θα το ηθελα πολυ!καλοταξιδο να ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προσωπικά τα σημειώνω, γιατί μου έκαναν εντύπωση.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή