Άγγιγμα από πάγο




 Αγαπημένοι μου αναγνώστες, όπως βλέπετε από τον τίτλο και το εξώφυλλο, το βιβλίο για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα είναι το ''Άγγιγμα από πάγο'' της συγγραφέως Δήμητρας Μανθεάκη. Το μυθιστόρημα θα το κατέτασσα σίγουρα στην κατηγορία των ρομαντικών - συναισθηματικών βιβλίων. Αφορά τη ζωή ενός ζευγαριού (του Αλέξη και της Λουίζας) της οποίας ο πόλεμος δεν τους αφήνει να χαρούν όπως σχεδίαζαν στα μελλοντικά τους σχέδια. Ο πόλεμος αποτελεί τον κατά κύριο εχθρό τους. Από τις πρώτες σελίδες η γραφή δεν μου άρεσε οφείλω να ομολογήσω. Ήταν τόσο απλή και με σύντομες, μικρές προτάσεις που με ξενέρωσαν σε μεγάλο βαθμό. Σιγά σιγά όμως, η γραφή αλλάζει και την θέση της παίρνει μία βελτιωμένη παρουσίαση, που μπορώ να πω πώς με ικανοποίησε σε μεγάλο βαθμό αναγνωστικά! Όσον αφορά την πλοκή, ήταν εξαιρετική η όλη ιδέα! Μου κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος με μεγάλη ευκολία! Υπήρχαν σελίδες που θα μπορούσαν να αφαιρεθούν, αλλά ήταν ελάχιστες οπότε και παραβλέπεται! Σε γενικές γραμμές ένα όμορφο μυθιστόρημα που με κάνει να θέλω διαβάσω κι άλλο βιβλίο της συγγραφέως.

Βαθμολογία: 3,5/5 🌸

Το Book Trailer του Βιβλίου: Άγγιγμα από πάγο

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..

Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ-ΜΑΝΘΕΑΚΗ γεννήθηκε στα Γιάννενα και μεγάλωσε στη Σπάρτη. Σπούδασε Ελληνική και Αγγλική Φιλολογία και συνέχισε τις σπουδές της στο Ιστορικό και Αρχαιολογικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Εργάστηκε πολλά χρόνια ως επιχειρηματίας, διατηρώντας φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Είναι παντρεμένη με τον Αλέξη Μανθεάκη, γνωστό επικοινωνιολόγο, συγγραφέα και πολιτικό αναλυτή. Κατοικεί στην Αθήνα με τον σύζυγό της και τη δημοσιογράφο κόρη της Μαρίνα. Με την ιδιότητα της αρχαιολόγου είναι μέλος του Δ.Σ. της παγκόσμιας οργάνωσης για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα IPSACI (The International Parthenon Sculptures Action Committee) που αριθμεί 240.000 μέλη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 



11 σχόλια:

  1. Δεν το έχω διαβάσει Μαρία μου αν και κάποια στιγμή ίσως μπω στον πειρασμό γιατί το έχω βρει με 6€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον το βρήκες τόσο οικονομικά σίγουρα θα σου πρότεινα να το πάρεις! Αξίζει και για παραπάνω χρήματα 🍁📖

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω διαβάσει Μαράκι μου, το εξώφυλλο όμως μου αρέσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω διαβασει ακομα καποιο βιβλιο της Κας Μανθεακη.Το συγκεκριμενο θα το διαβαζα ευχαριστως!Και φυσικα ομορφο εξωφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ εγβ δεν εχω διαβασει κατι δικο της αλλα το εξωφυλλο πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν το γνωρίζω μαρία μου !!!!από εσένα το μαθαίνω!!!!κρατάω το 3/5 όμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξακολουθω κ δε διαβασα κατι δικο της πρεπει να το κανω καποια στιγμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή