Όταν το φεγγάρι έκλεισε τα μάτια


 Αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι..Δεν έχω λόγια για αυτό το μυθιστόρημα! Το χαρακτηριστικό που λάτρεψα σε μεγάλο βαθμό είναι η χρήση τουρκικών λέξεων τις οποίες επεξηγεί, την χρήση εθίμων της Θράκης και γενικότερα της Βορείου Ελλάδας, σε συνδυασμό με την εξαιρετική, απλή γραφή του. Αγάπησα την γραφή της κυρίας Τσαβέα και οφείλω να ομολογήσω πώς ήδη αναζητώ άλλο μυθιστόρημά της ίδιας. Η ιστορία της Ζώγιας με κράτησε μέχρι και την τελευταία σελίδα. Ρομαντικό με ιστορικά στοιχεία τα οποία δεν κουράζουν τον αναγνώστη και με μεγάλη δόση περιπέτειας και αγωνίας νομίζω αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό! Επίσης, θέλω να αναφέρω πώς αποτελεί το μοναδικό βιβλίο το οποίο διάβασα και είναι ολόκληρο μία αληθινή ιστορία και όχι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα. Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην συγγραφέα! Εκπληκτικό μυθιστόρημα και σίγουρα το προτείνω με μεγάλη ευχαρίστηση να το διαβάσετε!

Βαθμολογία: 5/5 🍁

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Ζωγραφιά Τσαβέα γεννήθηκε στη Νέα Απολλωνία Θεσσαλονίκης. Εκεί έζησε τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια. Σπούδασε και ασχολήθηκε με τη μικροβιολογία για ένα διάστημα. Η αγάπη της, όμως, για τα βιβλία την ώθησε να εγκαταλείψει τη σχολή και να απασχοληθεί στο βιβλιοπωλείο που διατηρεί ο σύζυγός της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το πολυτιμότερο πράγμα που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια είναι οι δύο κόρες της. Το γράψιμο την προκαλούσε από τον καιρό που ήταν μαθήτρια, αλλά τώρα θεώρησε ότι έφτασε ο κατάλληλος χρόνος να ασχοληθεί μαζί του. Πιστεύει ει πως στη ζωή καθετί γίνεται μόνο άμα ωριμάσει. Από τις Εκδόσεις ΕΞΗ κυκλοφορείτο μυθιστόρημά της «Λουλούδι της ψυχής μου». και το «Όταν το φεγγάρι έκλεισε τα μάτια».



16 σχόλια:

  1. Δεν το έχω διαβάσει Μαρία μου αλλά θα το έχω υπ'όψιν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπληκτικό μυθιστόρημα και απλό, όλο μία αληθινή ιστορία! 💙

      Διαγραφή
  2. Το διάβασα πριν από λίγο καιρό και πραγματικά ταξίδεψα πολύ όμορφα!!! Το συστήνω κι εγώ φυσικά! Καλοτάξιδη να είναι πάντα η Ζωγραφιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου πόσο τρελαίνομαι να διαβάζω τις κριτικές σου??! Δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά το έχω υπ'όψιν μου για τις επόμενες αγορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέννυ! Είναι υπέροχο βιβλίο και μία αληθινή ιστορία ας μην ξεχνάμε! ❤

      Διαγραφή
  4. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΑ ΥΠΌΨΙΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου! Καταπληκτική ιστορία πιστεύω θα σου αρέσει! 💙💙💙

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το εχω στα αδιαβαστα!
    χαιρομαι που σου αρεσε γιατι το πηρα καθαρα ακουγοντας το ενστικτο μου και εχοντας διαβασει το λουλουδι της ψυχης μου, της ιδιας, το οποιο ηταν εξαιρετικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το διαβάσεις να μας πεις εντυπώσεις Ντίνα μου..Υπέροχη ιστορία! Το λουλούδι της ψυχής μου, της ίδιας θέλω πολύ να το διαβάσω..Είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει εξίσου! 👌💛💛

      Διαγραφή
  7. Μολις το τελειωσα...Υπεροχο βιβλιο μου αρεσε παρα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Μαρία μου! Υπέροχη ιστορία και όμορφη γραφή! 💙

      Διαγραφή
  8. Δεν το εχω διαβασει δεν το εχω ακουσει μεπιασες αδιαβαστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πρώτη φορά το βλέπω αλλά μου άρεσε η άποψή σου μαρία μου!!!πρέπει να έχει ευαίσθητο θέμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή