Γυμνή μπροστά σου



''Γυμνή μπροστά σου'' αποτελεί το πρώτο βιβλίο της σειράς crossfire! Αφορά, τη σχέση ενός νέου σε ηλικία ζευγαριού και τη μεταξύ τους σεξουαλική ζωή. Δεν υπάρχει καμία πλοκή στην όλη ιστορία, παρά μονάχα περιγραφικές σκηνές σεξ με τέρμα αναλυτικά στοιχεία. (Αυστηρά για ενήλικους λοιπόν). Επίσης, παρότι δεν μου άρεσε καθόλου, ένιωσα σε πολλά σημεία να βαριέμαι αφόρητα. Η αλήθεια είναι πώς είμαι αρκετά περίεργη να διαβάσω τι μπορεί να συμβεί στο επόμενο βιβλίο από θέμα πλοκής, αν και δεν πιστεύω σε μεγάλες αλλαγές. Είναι από τα βιβλία τα οποία δεν θα πρότεινα, καθώς με έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό..αλλά εννοείται πως θα διαβάσω και τα επόμενα για μία πιο ολοκληρωμένη άποψη της σειράς.

Βαθμολογία: 1/5

Το Book Trailer του βιβλίου: Γυμνή μπροστά σου

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΣΙΛΒΙΑ ΝΤΕΪ είναι η νούμερο ένα ευπώλητη συγγραφέας στη λίστα των New York Times, με περισσότερα από είκοσι βραβευμένα μυθιστορήματά της να έχουν πουληθεί σε πάνω από 40 χώρες. Επίσης, είναι η νούμερο ένα συγγραφέας σε 28 χώρες, με τα βιβλία της να κυκλοφορούν σε δεκάδες εκατομμύρια αντίτυπα.


21 σχόλια:

  1. Από τον τίτλο και μόνο δε θα έμπαινα σε κόπο να διαβάσω ένα τέτοιο βιβλίο. Θυμίζει λίγο αρλεκιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΠΟΧΡΏΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΚΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει αυτό Κατερίνα! Αν και δεν έχω διαβάσει το βιβλίο των 50 αποχρώσεων, αλλά από την ταινία που είδα, θυμίζει όντως πολύ! 🙂

      Διαγραφή
  3. Ευτυχώς που μας προειδοποιησες! Νόμιζα πως είχε σχέση με εκμυστηρεύσεις ψυχής και όχι με περιγραφή σεξουαλικών επαφών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο πάντως (το πρώτο της σειράς) δεν έχει τίποτα από εκμυστηρεύσεις.. Μόνο σελίδες με σεξουαλικό περιεχόμενο.. δυστυχώς με απογοήτευσε πολύ..

      Διαγραφή
  4. Εμένα το μυαλό μου πήγε σε κάποια γυναίκα που εξομολογείται κάποια σοβαρά θέματα στον σύζυγο/σύντροφό της π.χ. ότι τον απατά, ή τον παντρεύτηκε από οικονομικό συμφέρον. Αν θέλουμε να δούμε ερωτικές σκηνές, ας ανοίξουμε την τηλεοράση. Νομίζω πεταμένα λεφτά, όποιος το αγοράσει
    Τάσος Σαντοριναίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει Τάσο! Δεν είχε πλοκή το βιβλίο παρά μόνο ερωτικές περιγραφές!

      Διαγραφή
    2. Παντως απο οτι διαβαζω δεν το προτεινετε οκ το προσπερνω

      Διαγραφή
  5. Να πω την αληθεια οντως φαινεται οτι θα ειναι πικαντικο αλλα οχι βαρετο... κριμα ας ελπισουμε οτι στο επομενο θα εχει καποιο ενδιαφερον... δεν το εχω διαβασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ιδια μου ειπαν ειναι κ η μαιστρα ενω βρηκαν καλυτερο το δευτερο μερος.τωρα τι να πω.μαλλον οι αναγνωστες να θελουν ποιο εμπλουτισμενα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ εντάξει!!!!!!!!!!!!!!!!δεν υπάρχει περίπτωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι κ εγω για τη μαιστρα τα χειροτερα εχω ακουσει αν κ επεσε τρελη διαφημηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το έψαξα λίγο και διάβασα αρνητικές κριτικές και αλλού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω διαβασει τη σειρα και μου αρεσε! Θυμιζει πολυ "50 αποχρωσεις" αλλα κι αυτο μου ειχε αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή